Friday 1 November 2013

Tricajus @ Tricajuice Power Drink for Male & Female

Tricajus @ Tricajuice Power Drink for Male & Female

RM 125.00
Postage RM 5 ( SM ) & RM 10 ( SS )

Tricajus @ Tricajuice Power Drink for Male & Female
15 Sachets
TIDAK MUDAH DIDAPATI DI LUAR. HANYA KAMI YANG MEMPUNYAI STOK KONSISTEN.
JIMAT SHIPPING
TRICAJUS Malaysia merupakan jenama produk HALAL minuman kesihatan hasil adunan 6 jenis herba tumbuh-tumbuhan yang didatangkan dengan perisa ' Iced Lemon Tea' yang terdiri dari :-

MACA - nama saintifik Lepdium Peruvianum Chacon sejenis sayuran semulajadi berakar di Banjaran Pergunungan Andes. Tumbuh di antara 3000 - 4000 meter atas laut, tumbuh subur di persekitaran cuaca seperti panas terik pada waktu siang dan sejuk yang keterlaluan pada waktu malam.
Di Peru, MACA digunakan bagi meningkatkan stamina dan tenaga, menambah rangsangan seksual bagi lelaki. Manakan bagi wanita, ia mampu mengimbang hormon, mengatasi masalah kedatangan haid (PMS) dan mengatasi simptom menopaus.
 


Pokok Tribulus
Buah Tribulus
Buah Tribulus Dari Dekat

Tribulus Terrestris ialah tumbuhan berbunga di dalam keluarga Zygophllaceace, yang tumbuh pada suhu panas iaitu kawasan tropika Old World di selatan Eropah, Selatan Asia, merangkumi Afrika dan diutara Australia.

Herba ini telah diamalkan sejak zaman lampau dalam tamadun Inca serta di China, Rom dan India sebagai tonik muda untuk fizikal manusia. Di Eropah Timur, Tribulus telas di gunakan bagi tujuan menguatkan otot-otot dan potensi seksual. Pada tahun 1980an kerajaan Bulgaria telah menaja satu kajian di Insitute Penyelidikan perubatan dan Kimia di Serbia dalam mencari formula bagi meningkatkan tahap fizikal dan seksual, hasilnya terbukti dengan kejayaan pasukan angkat berat Bulgaria pada temasya Olimpik 90an. Fungsi utama Tribulus Terrestris adalah seperti berikut;

Meningkat daya seksual lelaki dan wanita dan meningkatkan testosteron
Mengurangkan sindrom prahiad dan monopous wanita
Mencegah barah prostat bagi lelaki
Membaiki sistem imunisasi serta meningkatkan daya tahan badan
Membakar lemak dalam badan, mencegah barah, virus selsema
Mencegah kecing manis darah beku dan meningkat fungsi hati


 Fungsi Tricajus bagi lelaki :-
* Sebagai Viagra kaum lelaki.
* Meningkatkan tenaga lelaki.
* Meningkatkan nafsu syahwat.
* Menyembuhkan mati pucuk.
* Meningkatkan stamina.
* Menstabilkan hormon lelaki.
* Meningkatkan kesuburuan.
* Membantu melawan simtom ' Andropans '.
* Mengatasi kemurungan.
* Anti-penuaan.
* Terapi penggantian hormon ( HRT ).
* Meningkatkan bilangan sperma.
* Mengawal berat badan.
* Mengawal kolesterol dan lemak.
* Mengelakkan masalah jantung.
* Memperbaiki kualiti tidur.

Fungsi Tricajus bagi wanita :-
* Meningkat nafsu syahwat.
* Meningkatkan tenaga.
* Terapi Penggantian Hormon (HRT).
* Anti-penuaan.
* Meningkatkan kepekaan.
* Mengatasi komplikasi rahim.
* Mengurangkan simton menopaus.
* Menstabilkan hormon.
* Mengawal kolesterol dan lemak.
* Mengurangkan kelesuan.
* Meningkatkan kesuburan dan rangsangan.
 TRICAJUS juga dipercayai dapat memulih serta mencegah penularan penyakit HIV.
 ANTARA TESTIMONI-TESTIMONI TERKUMPUL DARI SUMBER TRICAJUS

Aziz
Alor Setar, Kedah

Picture

Saya kena strok, apabila saya berjalan saya berasa amat penat dan tidak boleh jalan jauh. Selepas 4 hari saya gunakan Tricajus, satu keajaiban berlaku terhadap diri saya, badan saya berasa ringan saya boleh jalan lebih jauh dan tidak berasa penat lagi.

Julia Chung
29 Tahun

Picture

Sejak mengamalkan 1 kotak Tricajus & De Active, masalah hormon, anemia dan sakit kepala yang serius telah hilang, berat badan saya juga turun lebih 5 kg.

Md Saad B Md Said
67 Tahun
Sungai Petani, Kedah

Picture

Saya menghadapi masalah sakit pinggang sudah bertahun-tahun, Kencing kerap dan sakit di bahagian pundi kencing Doktor jangka saya ada batu karang selepas X-Ray dan makan ubat yang diberikan, masih tak ada perubahan. Setelah Mr.Lau memperkenalkan saya Tricajus. Saya amalkan hanya 7 hari. Masalah saya sudah hilang dan pulih semuanya. Sekarang saya sudah boleh kerja kuat di kebun setiap hari.

Noraini Bt Hamzah
49 Tahun
Pendang, Kedah

Picture

Serangan penyankit jantung dandarah beku, kencing manis [ 10mml ], tekanan darah rendah [100/60 ] , masalah buah pinggang Kolestrol tinggi, sesak nafas dan tak boleh lena. Selepas makan ubat doktor pembekuan darah dan lebam di permukaan kulit masih ada, badan masih berasa letih. Setelah saya amalkan Tricajus selama 1 bulan lebam-lebam dan pembekuan darah tidah ada lagi Jantung berasa sihat tidak lagi sesak nafas dan boleh tidak lena waktu malam.

Ros
35 Tahun
Selangor

Picture

Saya menggunakan kekuatan fizikal untuk menjalankan tugas harian, oleh itu saya sentiasa berasa penat dan lesu setiap hari apabila habis bekerja. Selepas mencuba sekotak Tricajus, Alhamdulillah saya bagaikan mendapat tenaga yang luarbiasa untuk menjalankan tugasan saya dan tidak lagi berasa letih dan lesu setiap hari. Saya mempunyai tenaga untuk meluangkan masa melayan anak saya di rumah. Prestasi di tempat kerja juga meningkat. Syukur kerana saya di pertemukan dengan Tricajus.

No comments:

Post a Comment